You wont read that book again, because the end is just to hard to take


Du är en den underligaste människan jag någonsin mött och förälskat mig i..
Efter en tid växte vi ihop och det som förut var så underligt med dig, blev också min vardag.
Min trygghet. Min kärlek. Jag är så tacksam för alla fina stunder och minnen du gav till mig,
minnen vi skapat tilsammans. Men det som betyder mest för mig är att jag blev din närmaste vän.
Någon du aldrig haft tidigare. Kanske just därför du håller mig kvar än idag?
Hoppet om att det handlar om kärlek har ebbat ut och slocknat. Men jag känner att du älskar mig.
Tack för förtroendet, men som du själv sa en gång "heroes often failed".
Jag vill inte bli en av dom. Och jag vill inte önska dig det ödet heller.

"And I could never been seet free, as long that im a ghost that you cant see,
you know that ghost is me"

Kommer aldrig sluta älska dig 9/3-06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0