Strange day

Det var länge sen en sån lugn dag blev en sån skumm dag må jag säga...
Har lekt psykolog åt två stycken som jag nog är den mest opassande
personen att leka hjärnskrynklare till... Har haft för personligt intima
samtal med den tredje och den fjärde som jag inte sett på ett tag, ska jag träffa nu.
Som jag dessutom också varit väldigt involverad i. Ja jävlar. Jag säger då det.
Allt som varit så lugnt och skönt nu ett tag. Tempot ökar med sommaren.
Två vänner har börjat fluma ur en hel del, och min bästa vän går och köper
en dyr mobil lite sådär på måfå. Någonting kan man väl få unna sig själv iallafall ;)
Bra om man kan betala för det också ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0