Texter som besannas

   " Du är den personen man inte vet finns, och när man väl finner dig blir man lurad, man snubblar på din yta,
      man drunknar i ditt sätt. Du kväver en och stöter ifrån. Det finn ingen som kan ge samma spegelbild av
         en sten som du kan. Men det finns heller inget jag är stoltare över än att jag lyckades ta mig under
            ditt skinn. För du är verkligen den blomma jag aldrig förut lyckades plocka, du är den människan
               som fick mig att tro på änglar, och den solen som skiner högst på min himmel.
                                                                               NU och för alltid.



Så skrev jag om en person som jag alltid kommer minnas som min bästa vän och mer därtill.
Våra dagar kommer aldrig att ta slut, för minnen lever kvar.
Aldrig förr har jag kunnat förklara i ord hur mycket jag
älskar en människa, jag vet bara att våra hjärtan slår samma slag.

Tillängnat Tove Fällström, min älskade fiskpinne och vän.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0