Martina Bergren

Att känna dig så nära inpå fick mig att inse att du alltid kommer att vara frånvarande,
men ändå så isande nära. Varje vår, varje vinter och varje sommar. Ska jag tänka på dig.
Många tror att dom vet vad vänskap är, men du har en själ som ingen annan.
Du har ett sätt som vill få mig att klösa, men ett sinne som får mig att le.
Jag känner mig genant i ditt sällskap efter alla dessa år, men jag vet att du finns där.
Jag vet att jag älskar dig så oerhört högt. Att träffa dig och spendera den dyrbara tid med dig igen,
kändes som ett helt liv för mig. Du förstår mig jämt, jag känner att du vet exakt vet vem jag är och du detsamma med mig. Det är skrämmande men osårbart. Och det håller för livet. Som du själv sa igår min vän, när jag var nykter och försiktig, medans du var berusad av gamla minnen och vin, -Utan dig hade jag aldrig haft det som jag har idag. 
Jag sa det inte då, men du ska veta, att ingen vet varför jag är den jag är idag förutom du och den tiden som är förbi.
Skål för gammal vänskap, din gamle hagga, skål för att den aldrig kommer att ta slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gråter.... Kom tillbaka min älskade vän... Hur kunde det g så fel? Du var för vacker för denna värld. Saknar dig så! Pratar med dig varje dag. Hoppas du hör, min älskade vän/ svägerska! Puss och kram!

2013-10-08 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0